Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΠρώτα λόγια από τον Τιμούρ:
Καλησπέρα. Μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι αύριο. Μετά το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα για να περάσουμε στους ομίλους θέλουμε μια νίκη. Χρειαζόμαστε τον κόσμο γιατί μαζί του έχουμε δείξει πολλές φορές ότι μπορούμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα. Σίγουρα, έτσι όπως εξελίχτηκε ο πρώτος αγώνας δεν είναι ότι κάναμε μεγάλο βήμα. Το παιχνίδι είναι δύσκολο αλλά είμαστε προετοιμασμένοι.
Που θα κριθεί η πρόκριση;
Θα κριθεί αν η ομάδα έχει καλή απόδοση, έχουμε πολλές πιθανότητες αν έχουμε καλή απόδοση. Είναι πολύ σημαντικό, αγώνας της χρονιάς. Είμαστε έτοιμοι
Υπάρχει φαβορί;
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει φαβορί, παίζουμε στην έδρα μας, έχουμε δείξει εδώ πως δείχνουμε διαφορετικό πρόσωπο. Θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια, ξέρουμε τις δυσκολίες, έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα
Το 2008 η Ανόρθωση μπήκε στους ομίλους, τώρα είστε ξανά κοντά υπάρχουν διαφορές;
Τότε ήταν πολύ δύσκολο. Τώρα παίζουμε στην έδρα μας, το αποτέλεσμα που φέραμε μας αναγκάζει να κερδίσουμε για να προκριθούμε.
Θα θέλατε να παίζατε αυτόν τον αγώνα ως ποδοσφαιριστής;
Έχω παίξει τέτοια παιχνίδια, σίγουρα είναι καλύτερο να είσαι ποδοσφαιριστής παρά προπονητής. Τώρα η δουλειά μου είναι να πετύχουμε να μπούμε στο Κόνφερενς Λιγκ. Να είμαστε η πρώτη Κυπριακή ομάδα που θα το πετύχει. Όπως παίξαμε πρώτοι στο Τσάμπιονς Λιγκ, να παίξουμε και στο Κόνφερενς Λιγκ.
Για τα προβλήματα του κορωνοϊού και αν η απουσία Ντέλετιτς σας επηρεάζει το πλάνο…
Δεν ξέρω δεν μπορώ να απαντήσω, αν μπορούσαμε να κάνουμε προετοιμασία, αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, σίγουρα θα μας βοηθούσε πάρα πολύ. Τώρα είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση. Είναι απώλεια ο Ντέλετιτς. Θα ήταν μεγάλη βοήθεια αν ήταν μαζί μας αλλά έχουμε πολλούς παίκτες. Αυτός που θα παίξει θα μας βοηθήσει.
Πρώτα λόγια από Καλτσά:
Καλησπέρα σας, έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι με μια έμπειρη ομάδα. Εμείς δουλέψαμε αυτές τις μέρες για το παιχνίδι, πιστεύω θα παρουσιαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε. Τη δεδομένη στιγμή πιστεύω δεν πρέπει να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο απλά να κερδίσουμε για να μπούμε στους ομίλους θα έχουμε τον κόσμο στο γήπεδο οπότε είναι μια μεγάλη ευκαιρία να μπούμε στους ομίλους.
Πώς εισέπραξαν οι ποδοσφαιριστές την παρουσία των οργανωμένων στην προπόνηση και γενικότερα από πλευράς ψυχολογίας πως προσεγγίζουν τον αγώνα;
Πιστεύω, όλοι με την παρουσία του κόσμου κατάλαβαν τι ώθηση θα έχουμε αύριο. Εμείς από την πλευρά μας θα δώσουμε τα πάντα για να πάρουμε τη νίκη.
Πιο κάτω το βίντεο από τη συνέντευξη: