Μια ακόμα πολύ δύσκολη εκτός έδρας αποστολή, θα περιμένει την ανδρική ομάδα μας, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής για την πρώτη φάση του πρωταθλήματος 1ης κατηγορίας.
Αυτήν τη φορά, η ομάδα μας θα μεταβεί στη Λευκωσία, όπου θα αντιμετωπίσει στην ουδέτερη αίθουσα «Τ. Παπαδόπουλος-Ελευθερία» (λόγω τιμωρίας της ΑΕΚ), την πολύ δυνατή ομάδα της ΑΕΚ, που είναι η κάτοχος και των δυο τροπαίων από την περασμένη αγωνιστική περίοδο. Το παιχνίδι θα διεξαχθεί το Σάββατο (30 τρέχοντος) και θα αρχίσει στις 19:30. Πρόκειται για μιαν εξαιρετικά δύσκολη αποστολή, σε ένα παιχνίδι όπου η ομάδα μας το αντιμετωπίζει με σεβασμό για τον δυνατό αντίπαλο, αλλά χωρίς φόρο.
Με προσγειωμένο αγωνιστικό πνεύμα, η Ανόρθωση θα επιδιώξει το καλύτερο που μπορεί μέσα από αυτό το παιχνίδι. Δηλώσεις Γιώργου Νικολάου Ο εκ των συνεργατών του προπονητή της ομάδας μας κ. Βασίλη Χρυσαλά ο κ. Γιώργος Νικολάου, μίλησε στο Τμήμα Επικοινωνίας της ομάδας μας, δηλώνοντας τα εξής για την αναμέτρηση με την ΑΕΚ: «Πρόκειται για ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι και στις τάξεις της ομάδας μας, επικρατεί πλήρη επίγνωση επί τούτου. Οι δυνατότητες της αντιπάλου μας, είναι εγνωσμένες, αλλά ο δικός μας στόχος, είναι να παλέψουμε για το ότι καλύτερο δυνατό, επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».