Η φουτσαλική Ανόρθωση ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή Αλεξέι Μοντεάνου. Στον αποψινό αγώνα απέναντι στον ΑΠΟΕΛ υπηρεσιακός προπονητής θα είναι ο Γιώργος Κεντής.
Πιο κάτω η ανακοίνωση:
Η διοικούσα επιτροπή του τμήματος φούτσαλ της Ανόρθωσης ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Αλεξέι Μοντεάνου. Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς τον Αλεξέι για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην Ανόρθωση και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Χρέη υπηρεσιακού προπονητή στο αποψινό παιχνίδι απέναντι στον ΑΠΟΕΛ θα εκτελεί ο Γιώργος Κεντής.