Στην πρώτη κατηγορία μετά από 44 χρόνια (Video)

stin-proti-katigoria-meta-apo-44-chronia Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Με ήττα στον Άγιο Δομέτιο συνδυάστηκε η επιστροφή της ανδρικής μας ομάδα στη 1η κατηγορία, μετά από 44 χρόνια.

Σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι, που ήταν και το πρώτο του φετινού πρωταθλήματος έχασε με σκορ 64-62. Όπως φαίνεται και από την τελική διαφορά του ενός καλαθιού, η Ανόρθωση θα μπορούσε να έπαιρνε τη νίκη και ειδικά από τη στιγμή, που είχε το προβάδισμα σε όλη σχεδόν τη διάρκεια της αναμέτρησης.

Παρότι στην αρχή της τελευταίας περιόδου, είχε προηγηθεί με διαφορά 10 πόντων (σκορ, 50-60), στη συνέχεια έμεινε χωρίς πόντο για 8 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να δεχθεί 14 πόντους και να μείνει πίσω στο σκορ με 64-60 και τελικά να χάσει ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να κέρδιζε. Έχασε και την τελευταία επίθεση, που θα μπορούσε να έφθανε στη νίκη, καθώς ο Πάρκερ ήταν άστοχος σε σουτ για τρεις πόντους (για προβάδισμα) και έπειτα σε δυο προσπάθειες κάτω από το καλάθι ο Παρκς (για να πήγαινε στην παράταση ο αγώνας).

Όπως προαναφέραμε, η ομάδα μας ήταν μπροστά σχεδόν σε όλο το παιχνίδι και μετά το 5`. Είχε καλή άμυνα και τον Μάλορι, να αποτελεί τη βασική αιχμή σκοραρίσματος, κάτι που γινόταν στις τρεις πρώτες περιόδους, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά στη 4η περίοδο.

Όμως στις τάξεις της ομάδας μας, επικρατεί η πεποίθηση ότι στη συνέχεια του πρωταθλήματος, θα έλθουν αρκετά νικηφόρα αποτελέσματα!

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους