Τιμούρ: “Ο Κωστάκης έγινε ο αρχισκόρερ μας”

timour-o-kostakis-egine-o-archiskorer-mas Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Οι δηλώσεις του Τιμούρ Κετσπάγια μετά το τέλος του αγώνα απέναντι στο ΑΠΟΕΛ:

Παίξαμε την Πέμπτη αλλά είχαμε και ταξίδι. Κάναμε καλή αποθεραπεία, έδειξαν οι παίκτες ότι δεν τους φάνηκε, για αυτό χαίρομαι πάρα πολύ. Το ξέρω ότι ο πρώτος στόχος πολύ βασικός ήταν οι όμιλοι, για πολλούς και διάφορους λόγους αλλά πρώτος στόχος είναι το πρωτάθλημα. Δε θυμάμαι την τελευταία φορά που η Ανόρθωση έχασε δύο παιχνίδια στα πρώτα τρία και με τον ΑΠΟΕΛ δεν ήταν καθόλου εύκολο, καίγονταν κι αυτοί για βαθμούς. Χαίρομαι πάρα πολύ που έδωσαν οι παίκτες τα πάντα και κερδίσαμε.

Είχαμε ευκαιρίες και στο πρώτο ημίχρονο, πετύχαμε και γκολ. Απλώς πιστεύαμε ότι στο δεύτερο αλλάζοντας το σύστημα είχαμε περισσότερες πιθανότητες, για αυτό το κάναμε και χαίρομαι που πέτυχε, συγχαρητήρια στους παίκτες.

Για τους Γεωργιανούς: 
Δεν έχω κανένα παράπονο διότι κάνανε αυτή τη δουλειά όσο ήταν εδώ, τώρα κάποιες απαιτήσεις που είχαν αυτοί δεν μπορέσαμε να τις καλύψουμε, τις κάλυψε ο ΑΠΟΕΛ και καλή συνέχεια, δεν κρατάω κακία. Είναι νορμάλ, μπορεί για εμάς, όχι μόνο για εμάς, να είναι δύσκολο. Αυτό που με νοιάζει τώρα είναι οι παίκτες που έχουμε στην ομάδα μας να γίνουν ακόμα πιο καλοί.

Για τον Αρτυματά: 
Ο Κωστάκης έγινε ο αρχισκόρερ μας. Σήμερα έβαλε δύο γκολ, κάθε γκολ που βάζει είναι πολύ σημαντικό και όμορφο. Ξέρεις, μου αρέσουν τέτοιοι ποδοσφαιριστές, ένας παίκτης που σε μία ομάδα που δεν είχε τη δυνατότητα να παίξει και δείχνει απέναντί της ότι αξίζει, αυτό είναι όλα, τα λεφτά δεν μπορούν να το αλλάξουν αυτό, αυτή την ικανοποίηση ενός ποδοσφαιριστή.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους