Καλό μήνα σε όλους τους Ανορθωσιάτες. Βγήκε ένας δύσκολος Οκτώβριος και μπήκε ένας καθοριστικός Νοέμβριος. Πάμε #ολοιμαζι να στηρίξουμε την ομάδα μας να αντεπεξέλθει στο πρόγραμμα που έχει.
Ποδόσφαιρο
Foinika's Blog
Foinika's Blog, Σύλλογος
Σύλλογος