Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΣτις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα με την Πάφο, δήλωσε ευχαριστημένος ο προπονητής της ομάδας μας.
Αναλυτικά δήλωσε:
“Συγχαρητήρια στους παίκτες. Μετά από μια δύσκολη εβδομάδα που είχαμε θα έλεγα ότι πετύχαμε τον στόχο μας. Δυο νίκες απέναντι σε Ομόνοια και Πάφο. Είμαι χαρούμενος που δεν δεχτήκαμε γκολ, όταν δεν δεχόμαστε γκολ, κερδίζουμε. Τα έδωσαν όλα τα παιδιά. Πήραμε το τρίποντο που μας ανεβάζει στην βαθμολογία. Είμαι ικανοποιημένος με την απόδοση μας υπολογίζοντας τι είχαμε περάσει. Θέλουμε να ξεκουραστούμε, δεν είναι οι Κυπριακές ομάδες να παίζουν Ευρώπη και να παίζουν στην Κύπρο. Εμείς θέλουμε να συμμετέχουμε στην Ευρώπη αλλά και να πρωταγωνιστούμε στο πρωτάθλημα. Δεύτερη σερί νίκη, ελπίζω να συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο. Θα πάρουν 2 μέρες ξεκούραση οι ποδοσφαιριστές. Έχουμε τον Ολυμπιακό πρέπει να είμαστε πανέτοιμοι.”
Για τον Λόρια:
“Δεν ήταν μαζί μας όλη την εβδομάδα, δεν είχε κάνει προπονήσεις, ήταν άρρωστη η μικρή. Αποφασίσαμε να βάλουμε τον Τζουρ. Πήγε καλά ο Τζουρ. Εχουμε δυο άξιους τερματοφύλακες”.
Για τον Νινούα:
“Έχει πάρει χρόνο συμμετοχής. Και 10 λεπτά να σου δώσει κάποιος πρέπει να δείξεις. Δεν είμαστε όμως ευχαριστημένοι, ούτε και αυτός είναι ευχαριστημένος. Για τώρα όμως έχει πρόβλημα στους προσαγωγούς και θέλαμε να τον προφυλάξουμε. “