Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΚαυστικός στέλνοντας τα δικά του μηνύματα σε συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές ο Τιμούρ σε δηλώσεις του στην Cytavision αμέσως μετά το τέλος του αγώνα:
Όταν δίνουμε έτσι εύκολα μόνοι μας την ευκαιρία να βάλουν τα γκολ μετά είναι δύσκολο. Παίζουμε στην Ευρώπη… Εγώ είμαι πολύ απογοητευμένος γιατί σε δύο παιχνίδια εκεί που έπρεπε να κερδίσουμε και να καθαρίσουμε από το πρώτο ημίχρονο, δυστυχώς πάλι αυτή η αρρώστια… Αυτό το πρόβλημα που έχουμε μέχρι τώρα είναι τα ατομικά λάθη που μας στοιχίζουν. Διότι κάποιες στιγμές πρέπει να πούμε τα πράγματα όπως είναι. Ατομικά λάθη από ανθρώπους που τόσα χρόνια παίζουν ποδόσφαιρο. Δυστυχώς, αυτό μας στοίχισε. Στο τέλος μπορούσαμε και να χάσουμε. Αυτό δεν είναι αμυντική λειτουργία της ομάδας.
Αλλάξαμε πολλά, κάναμε διάφορα αλλά δυστυχώς αυτά τα ατομικά λάθη συνεχίζονται μέχρι που να έχεις την ευκαιρία να διορθώσεις κάποια πράγματα και να δυναμώσεις την ομάδα. Πρέπει να προχωρήσουμε. Είμαι πολύ απογοητευμένος σήμερα, πολύ περισσότερο από το πρώτο παιχνίδι. Ούτε η τακτική φταίει ούτε το παιχνίδι. Τα ατομικά λάθη μας στοίχισαν τους βαθμούς σήμερα.
Στη συνέχεια παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε πιο κάτω: