Αραγιούρι: “Ήταν μία ομαδική προσπάθεια!”

aragiouri-itan-mia-omadiki-prospatheia Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

O Πάουλους Αραγιούρι, σκόρερ του νικητήριου γκολ της ομάδας μας στο 2-1 επί της ΑΕΛ, προέβη σε δηλώσεις μετά το ματς στην Cablenet.

Aρχικά είπε: “Είναι σημαντικό να κερδίζουμε και κερδίσαμε το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς και υπάρχουν χαμόγελα.  Πιστεύω ο Σόμα έπαιξε πολύ καλά όπως όλη η ομάδα και είμαστε χαρούμενοι που τον έχουμε. Σήμερα σκόραρα εγώ σε άλλο ματς θα σκοράρει κάποιος άλλος  όμως ήταν μια ομαδική προσπάθεια σήμερα”. 

“Είμαστε ευχαριστημένοι για τη δουλειά που έγινε όσο δεν υπήρχαν αγώνες και είμαι αισιόδοξος για το μέλλον”

Αναφερόμενος στον αγώνα Κυπέλλου με την Πάφο είπε: “Η Πάφος είναι εξαιρετική φέτος, θα είναι δυνατή. Τους κερδίσαμε φέτος μία φορά με 1-0 όμως θα είναι σίγουρα ένα δύσκολο εκτός έδρας”

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους