Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜε ποστάρισμα της στο Twitter η Ανόρθωση μας ενημέρωσε ότι τα χειρότερα έχουν αποφευχθεί από την άνανδρη επίθεση “οπαδών” του ΑΠΟΕΛ στο λεωφορείο της ομάδας μας!
Πιο κάτω η ανάρτηση:
Από θαύμα και τύχη αποφύγαμε τα χειρότερα! Η δολοφονική επίθεση που δέχθηκε το λεωφορείο της ομάδας μας, πρέπει να αντιμετωπιστεί από την αστυνομία ως τέτοια. Ντροπή και αποτροπιασμός! Όλοι μαζί, ενωμένοι να δώσουμε τους αγώνες μας εντός γηπέδου! #anorthosisfc pic.twitter.com/JRXPjjmHbm
— Anorthosis Famagusta FC (@anorthosisfc) February 17, 2022