Αν το αποτέλεσμα στον σημερινό αγώνα έπρεπε να κριθεί από τις δύο κερκίδες τότε δικαιωματικά θα παίρναμε τον αγώνα κατά κράτος!
Μεγάλος respect σε όσους βρίσκονταν στο Τσίρειο που για άλλη μια φορά ο κόσμος μας το έκανε δικό του.
Έστω και αν οι γηπεδούχοι είχαν τους τετραπλάσιους σε αριθμό φιλάθλους στην κερκίδα τους αυτοί που ακούγονταν συνεχώς ήταν οι δικοί μας φίλαθλοι.