Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔιαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του Τιμούρ Κετσπάγια μετά το τέλος του ντέρμπι με τον Απόλλωνα
Πιστεύω ότι οι φίλαθλοι που ήρθαν στο γήπεδο ήταν πάρα πολλοί. Πρώτη φορά βλέπουμε τόσο κόσμο. Ήταν δύσκολο για μας μετά το 2-0 αλλά αντιδράσαμε. Πετύχαμε δύο γκολ, είχαμε κάποιες ευκαιρίες στο παιχνίδι αλλά η μεγαλύτερη ευκαιρία ήταν το πέναλτι που δε σκοράραμε. Πιστεύω ότι έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι από τις δύο καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος. Είμαστε πολύ πίσω απ΄ότι θέλουμε. Νιώθουμε απογοήτευση λόγω του πέναλτι. Τώρα ξεκινάει το πρωτάθλημα. Αν συνεχίσουμε έτσι πιστεύω ότι έχουμε το μέλλον
Για το τι σημαίνει η διαφορά:
Αν βάζαμε το πέναλτι θα ήμασταν πιο κοντά… Δεν παύει να είναι δύσκολο για μας. Εμείς θα προσπαθούμε σε κάθε παιχνίδι. Εδώ και αρκετό καιρό ξεκινήσαμε την αντεπίθεση. Μπορούσαμε να είμαστε πολύ πιο κοντά σήμερα. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, μόνο να συνεχίσουμε
Για την αντεπίθεση που ξεκίνησε εδώ και καιρό:
Εκεί που είχαμε δυσκολίες εμείς πιστεύαμε στην ομάδα και στους παίκτες μας. Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα με τον κορωνοϊό. Είμαστε κοντά στον στόχο μας. Παίζονται ακόμα 30 βαθμοί, υπάρχει πιθανότητα. Έχουμε να παίξουμε πολλά ακόμα
Για το αν το αποτέλεσμα είναι δίκαιο:
Ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύει όπως θέλει. Πιο κοντά στη νίκη ήμασταν εμείς. Δεν μπορούμε να το γυρίσουμε πίσω. Βλέπουμε τη συνέχεια, είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Δεν είναι τυχαία τα αποτελέσματα μας