Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΤο αποχαιρετιστήριο του μήνυμα έστειλε ο Σόμα Νοβότνι προς την ομάδα μας μέσω του Instagram.
Διαβάστε πιο κάτω τι έγραψε ο Ούγγρος επιθετικός:
Κάποτε τα πράγματα δεν έρχονται έτσι όπως ονειρευόμασταν αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο! Σας ευχαριστώ για όλα και καλή τύχη στην ομάδα και στους φιλάθλους της 💙🤍 #ns86