Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΠραγματοποιήθηκε σήμερα η κλήρωση των Play Ins του EUMasters στην οποία συμμετείχε και το τμήμα E-Sports της Ανόρθωσης. Μέσω των Play Ins η ομάδα μας θα διεκδικήσει την είσοδο της στους ομίλους του EUMasters.
Η ομάδα μας θα συμμετάσχει στον πρώτο όμιλο των Play Ins, μαζί με JD|XL(ΗΒ), τον Ερυθρό Αστέρα(Σερβίας) και την Γκενκ(Βελγίου). Πρόκριση στα knock-outs παίρνουν οι πρώτες δύο ομάδες από τον κάθε όμιλο.

Η κλήρωση είναι καλή και η ομάδα μας θα κάνει ότι μπορεί για να πάρει την πρόκριση για την επόμενη φάση. Οι αγώνες των Play in ομίλων αλλά και των νοκ άουτ θα πραγματοποιηθούν από τις 24 μέχρι και τις 27 Αυγούστου.
Καλή επιτυχία στην ομάδα League of Legends της Ανόρθωσης.