Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΤο συναίσθημα που νοιώθω εδώ και λίγες μέρες είναι γνώριμο, αλλά πάνε πολλά χρόνια να το νοιώσω. Περισσότερα από 4,5 κατ’ ακρίβεια. Με όλες τις ταυτοποιήσεις που υπήρχαν τότε στα ντέρμπι, πέρασε καιρός να καταλάβουμε ότι παίζουμε έναν αγώνα ΝΤΕΡΜΠΙ.
Ένα ντέρμπι σε ένα γήπεδο που να μην πέφτει καρφίτσα. Και όχι σε ένα οποιοδήποτε γήπεδο, σε αυτό που όλοι όσοι έπαιξαν είτε αντίπαλοι είτε ως ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης, παραδέχτηκαν ότι είναι η πιο καυτή έδρα στο νησί. Ακόμα και με την απουσία των οργανωμένων πολλοί είναι αυτοί που έκαναν τέτοιου είδους δηλώσεις.
Ανορθωσιάτη που θα βρίσκεσαι αύριο στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” επιβάλλεται ο κάθε ένας από εμάς να βοηθήσει την ομάδα να πάρει τους τρεις βαθμούς. Σε ένα παιχνίδι όπως το αυριανό δε μας νοιάζει να κάνουμε παπάδες μέσα στον αγωνιστικό χώρο, στόχος είναι μόνο η νίκη. Όλοι μαζί Νότια, Δυτική, Ανατολική να ενώσουμε το πάθος που έχουμε για αυτή την ομάδα και αυτή την πόλη έτσι ώστε μαζί να κάνουμε όποιον βρεθεί στον δρόμο της Ανόρθωσις να “υποφέρει”. Πάντα σε εισαγωγικά γιατί πάνω από όλα είμαστε όλοι Άνθρωποι.
Στηρίζουμε την ομάδα μας και βάζουμε πίεση στους αντιπάλους με όποιον τρόπο μπορούμε χωρίς ακρότητες. Λεβέντικα, Βαρωσιότικα.
ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΠΛΕ ΦΑΝΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΚΟΛ!
ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ, ΜΟΝΟ ΚΟΡΥΦΗ!