Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜε νίκη συνοδεύτηκε η πρεμιέρα για τις κοπέλες της Πετόσφαιρας της Ανόρθωσης, η οποία επικράτησε του Δικέφαλου Γερίου με 3-0 σετ, στο Σωτήρειο Αθλητικό Κέντρο σε αγώνα που διήρκησε 1 ώρα και 27 λεπτά.
Τα σετ του παιχνιδιού: 25-18, 25-22, 25-22.
Η Ανόρθωση παρότι βρέθηκε να χάνει μέχρι και με τέσσερις πόντους στο πρώτο σετ, κατάφερε να ανατρέψει τα εις βάρος της δεδομένα και να πάρει το σετ με 25-18.
Στο δεύτερο σετ, οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο-πόντο, όμως τα σερβίς της Έρικας Ζεμπύλα μετά το 22-22, έστειλαν την ομάδα μας με 2-0 μπροστά στο σκορ (25-22).
Στο τρίτο και τελευταίο, όπως αποδείχθηκε, σετ, η Ανόρθωση προσπάθησε να επιβάλει τον ρυθμό της, όμως ο Δικέφαλος με καλές άμυνες έμεινε στο κόλπο και έφθασε να προηγείται ακόμα και με τέσσερις πόντους 17-21. Μετά από τάιμ άουτ που κάλεσε ο προπονητής Νίκος Γκιτζέκος, γύρισε ο διακόπτης και η Ανόρθωση κατάφερε να κερδίσει με 25-23, παίρνοντας και το ροζ φύλλο αγώνα.
ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ (Νίκος Γκιτζέκος): Στ. Ιωάννου, Apola, A. Xαραλάμπους, Maciagowski, Δημητρίου, Flores – Λίμπερο: Αντωνίου – Αλλαγές: Ζεμπύλα, Βασιλείου.
ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Γ. (Σ. ΚΟΥΠΗΣ): Bατυλιώτη, Karabegovic, Κarambinovich, Rigsbee, Τσουτσούκη, Popolitova – Λίμπερο: Τσαγκαρά, Μαραγκού –Αλλαγές: Oικονομίδου, Παντελίδου
Πιο κάτω η μέχρι στιγμής βαθμολογία του πρωταθλήματος: