Οι δηλώσεις του Δημήτρη Χριστοφόρου στην εκπομπή “Γκολ και Θέαμα”

oi-diloseis-tou-dimitri-christoforou-stin-ekpobi-gkol-kai-theama Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Δηλώσεις στην εκπομπή «Γκολ και Θέαμα» έκανε χθες ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας μας, Δημήτρης Χριστοφόρου.

Πιο κάτω το αρχικό σχόλιο του Δημήτρη:
Προφανώς, η κατάσταση δεν είναι ευχάριστη, ποτέ δεν είναι ευχάριστο να πρέπει να προχωράς σε αλλαγές στελεχών. Το αναφέραμε και στην ανακοίνωση ότι ήταν δύσκολη απόφαση να παρθεί, η διοίκηση την πήρε αναλύοντας όλα τα δεδομένα όπως διαμορφώθηκαν στην πορεία από το καλοκαίρι μέχρι προχθές και σαφώς οφείλουμε και μέσω του ΡΙΚ να ευχαριστήσουμε τους δύο κύριους για την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν, σε αυτούς τους τομείς κανείς δεν μπορεί να τους προσάψει το παραμικρό.

Αν η εμφάνιση με την Ένωση ήταν φως στο τούνελ: 
Πρέπει να χωρίσουμε σε κάποια κομμάτια το τι είδαμε στο Παραλίμνι, στο αγωνιστικό όπως είπατε η ομάδα κυριάρχησε ειδικά στα τελευταία στάδια. Και σαφώς πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτό το μοτίβο κι αν το κάνουμε είναι δεδομένο πως κάποια στιγμή θα έρθουν οι νίκες. Το αποτέλεσμα δε μας ικανοποίησε, είναι ξεκάθαρο. Το δεύτερο κομμάτι που θέλουμε να σταθούμε, γιατί κρατήσαμε χαμηλούς τόνους σε σημείο παρεξηγήσεως, είναι το κομμάτι το διαιτητικό. Η αντιμετώπιση που είχαμε από τη διαιτησία και επιπέδου Α’ κατηγορίας δεν ήταν και σε καμία περίπτωση δεν έδειξαν σεβασμό σε ένα σωματείο του μεγέθους μας.

Για το αν άλλαξαν οι στόχοι της Ανόρθωσης: 
Την Παρασκευή έχουμε τη Δόξα στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» και πρέπει να πάμε να κερδίσουμε. Όλα τα υπόλοιπα για τώρα δεν έχουν νόημα. Με τέσσερις σερί αγώνες χωρίς νίκη, το να κερδίσουμε είναι το ζητούμενο και βλέπουμε, τα υπόλοιπα μπορούν να περιμένουν. Υπάρχει προπονητής που ήρθε πριν 10 μέρες, έκανε δύο αγώνες, έδειξε να βάζει κάποια στοιχεία στο παιχνίδι της ομάδας και περιμένουμε να δούμε περαιτέρω βελτίωση και νίκες με τον κ. Μουνιόθ στον πάγκο.

Για την κριτική από τον κόσμο στον Πουλλαΐδη και για παίκτες από τους οποίους περίμεναν περισσότερα: 
Το μόνο βάλσαμο είναι το επόμενο παιχνίδι να το κερδίσεις. Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο, αντιλαμβανόμαστε ότι οι οπαδοί βλέποντας την ομάδα σε αυτή τη θέση θα αντιδρούν, είναι φυσιολογικό. Είναι στα πόδια των παικτών, που σαφώς έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη γιατί αυτοί αγωνίζονται, να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να αποδείξουν την αξία που πιστεύουμε ότι έχουν. Όσο μεγάλος παίκτης κι αν είσαι, αν δεν το δείχνεις στο γήπεδο δεν έχει την παραμικρή σημασία.

Για το μοντέλο αθλητικού διευθυντή κι αν θα συνεχιστεί: 
Θα γίνει προσπάθεια χωρίς χρονοδιαγράμματα ώστε να συνεχίσουμε στο ίδιο ακριβώς μοντέλο διαχείρισης.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους