Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔίπλα στους δρομείς μας ήταν σήμερα οι Μαχητές Αθήνας. Πιο κάτω η ανάρτηση του συνδέσμου:
Μέλη του συνδέσμου μας βρέθηκαν σήμερα στους δρόμους της Αθήνας για να στηρίξουν την προσπάθεια των δρομέων της ομάδας μας Anorthosis Famagusta Runners – Τμήμα Δρομέων Ανόρθωσης Αμμοχώστου. Συνολικά 15 δρομείς με το φοίνικα στο στήθος έτρεξαν τη διαδρομή των 42χλμ κουβαλώντας στις πλάτες τους το όνομα της Αμμοχώστου και διαδίδοντας το μήνυμα της πολυπόθητης επιστροφής.
Συγχαρητήρια σε όλους τους δρομείς για την προσπάθειά τους, κι ευχόμαστε ο επόμενος τους Μαραθώνιος να είναι αυτός της Αμμοχώστου με τερματισμό το ΓΣΕ.