Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔείτε πιο κάτω τις δηλώσεις του προπονητή της ομάδας μας Τσίσκο Μουνιόθ, μετά τη νίκη της Ανόρθωσης στο εκτός έδρας ντέρμπι με την ΑΕΛ.
Το αρχικό σχόλιο του προπόνητη μας:
Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, συγχαρητήρια στους παίκτες που έκαναν ένα τέλειο παιχνίδι. Είχαμε τις ευκαιρίες μας, περιμέναμε για να έρθει η στιγμή μας. Η νίκη είναι πολύ σημαντική.
Για τις αλλαγές του που ήταν με επιθετικές προθέσεις:
Προσπάθησα να εκμεταλλευτούμε το μισό γήπεδο του αντίπαλου. Κάποιες στιγμές ο αντίπαλος έβγαλε στα άκρα επιπλέον παίκτες και έπρεπε να προσαρμοστούμε. Το πιο σημαντικό είναι οι τρεις βαθμοί, διότι και στην Πάφο η ομάδα έπαιξε καλά αλλά δεν μπόρεσε να κερδίσει.
Για το πλάνο του στο παιχνίδι:
Υπήρχε ένα πλάνο παιχνιδιού με βάση τον αγωνιστικό χώρο, ήταν λίγο ψηλό το γρασίδι. Το να παίζεις συνεχώς με κάτω την μπάλα θα υπήρχε καταπόνηση των μυών. Ήταν στα πλαίσια της της γενικότερης δουλειάς που γίνεται στον τομέα της φυσικής κατάστασης. Το σημαντικό είναι που πήρε χαρά ο κόσμος που είναι πάντα κοντά και στηρίζει.
Για τον Κεραυνό και το αν θα υπάρχουν επιστροφές στο ματς με τον Άρη:
Είμαι πολύ χαρούμενος με την εμφάνισή του. Έχω τέσσερις πολύ καλούς τερματοφύλακες και έναν στην β’ ομάδα, τους έχω δει όλους. Ξέρω τι μπορούν να κάνουν. Κάποιοι μπορεί να επιστρέψουν, κάποιοι όχι. Είναι στην τελική ευθεία.
Για το αν θα είναι τεστ το επόμενο παιχνίδι με τον Άρη:
Όλα τα παιχνίδια είναι τεστ. Έτσι θα είναι και επόμενο. Η διαφορά είναι ότι θα είναι στο γήπεδο μας. Θέλουμε τον κόσμο μας να μας στηρίξει για να κερδίσουμε κι αυτό τον αγώνα.