Πάρθηκε η απόφαση από τον Τσίσκο Μουνιόθ για το πότε θα εκτίσει την ποινή του ο Χαρογιάν ο οποίος δέχθηκε απαγορευτικό αριθμό κίτρινων καρτών.
Όπως πολλοί ανέμεναν, ο Μουνιόθ θα χρησιμοποιήσει τον Αρμένιο αμυντικό στο παιχνίδι με τον Άρη και θα εκτίσει την ποινή του στον επόμενο αγώνα με τον Ολυμπιακό στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», για την 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος.