Χριστοφόρου: “ποδοσφαιριστής μας αποβλήθηκε σε φάση που δεν υπήρχε καν φάουλ”

christoforou-podosfairistis-mas-apovlithike-se-fasi-pou-den-ypirche-kan-faoul Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Έντονος ο εκπρόσωπος Τύπου της Ανόρθωσης μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό.

Ο Δημήτρης Χριστοφόρου εξέφρασε παράπονα για τη διαιτησία μιλώντας στη Cablenet… 

Τα αγωνιστικά δεδομένα τα ανέλυσε ο προπονητής, δεν υπάρχει κάτι να πούμε.

Γίναμε μάρτυρες ενός show της τρίτης ομάδας που βρισκόταν στο γήπεδο. Απίθανα πράγματα είδαμε και πάλι να συμβαίνουν. Σε μια φάση που δεν υπήρχε λόγος φάγαμε πόσα λεπτά για να δούμε πως δεν υπήρχε κανένα πέναλτι στο ξεκίνημα του 2ου ημιχρόνου. Ποδοσφαιριστής μας αποβλήθηκε σε φάση που δεν υπήρχε καν φάουλ και να αλλάζει πλήρως η ισορροπία του παιχνιδιού. Παρόλα αυτά η ομάδα προηγήθηκε αλλά και πάλι μία αλληλουχία και της απόδοσης της ομάδας και αλλοπρόσαλλων αδιανόητων αποφάσεων από πλευράς όλου του διαιτητικού τιμ έφεραν αυτό το αποτέλεσμα. Στην Ανόρθωση δεν θα μείνουμε σιωπηλοί γι’ αυτά τα θέματα, για τις διαιτησίες και για οτιδήποτε άλλο συμβαίνει. Καλούνται όλοι όσοι είναι αρμόδιοι να παίρνουν αποφάσεις, να αντιληφθούν ότι οι ομάδες κάνουν μεγάλες επενδύσεις και δεν γίνεται να επαφίενται στα κέφια οποιουδήποτε τρίτου το αν μια ομάδα θα κερδίσει ή όχι. Απόψε γίναμε μάρτυρες για ακόμη μία φορά, ενός show ανθρώπων που έπρεπε να επιδιώκουν να παιρνούσαν απαρατήρητοι στα γήπεδα ποδοσφαίρου.

Οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να εκφράζει τα δικά του παράπονα, όταν νομίζει ότι αδικείται. Εμείς αξιολογώντας συνολικά το τι συνέβει σήμερα στο γήπεδο αυτό που έχουμε να πούμε είναι ότι παρακολουθήσαμε ένα show.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους