Από το καλοκαίρι, αλλά και κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, ο Αμρ Ουάρντα όπου στεκόταν ή θα έλεγε στην Κύπρο μόνο Ανόρθωση ή εγώ αγαπάω την Ανόρθωση.
Σημερινά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για συνομιλίες μεταξύ του Απόλλωνα και της Ανόρθωσης για παραχώρηση του ποδοσφαιριστή. Μάλιστα παίζουν και διάφορα ποσά αφού κάποιοι λένε για 80 χιλιάδες κάποιοι για 100 και άλλοι για 200.
Ο κοινός παρονομαστής είναι ότι μέρος των λεφτών, είναι πρόθυμος ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής να το καλύψει για να αποχωρήσει από την “αγαπημένη” του ομάδα.
Τελικά κύριε Ουάρντα την αγαπάς; Ή τα αισθήματα είναι λ€φτά;