Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΠραγματικά, από χθες προσπαθούμε να βρούμε τι πρέπει να πούμε, τι δεν πρέπει να πούμε και δε βρίσκουμε τα λόγια.
Να ξεκαθαρίσουμε πως εμείς σαν σελίδα δεν τασσόμαστε σε κανένα στρατόπεδο και ούτε πρόκειται ποτέ να μπούμε σε ένα. Το μοναδικό στρατόπεδο που στηρίζουμε και ακολουθούμε πιστά παντού είναι η Ανόρθωσις και το καλό αυτού του Ιστορικότερου Σωματείου του νησιού.
Καλούμε τον κόσμο της ομάδας μας να πράξει το ίδιο και να μην μπει στην παγίδα για διαμάχες μεταξύ του κόσμου. Είμαστε όλοι ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ, είμαστε όλοι Αμμοχωστιανοί!
Το καλύτερο που έχει να γίνει από τα δύο διοικητικά συμβούλια Σωματείου και εταιρείας είναι η σύγκλιση έκτακτων γενικών συνελεύσεων και να μιλήσουν ΟΛΟΙ ξεκάθαρα και έξω από τα δόντια. Να δοθούν οι απαντήσεις στα ερωτήματα που θα γίνουν από τον κόσμο και επιτέλους να σταματήσουμε να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα και να δούμε πιο είναι το καλό της Ανόρθωσης μας.