Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜε νέα ήττα συνοδεύτηκε ο αποκλεισμός της ομάδας μας από το EHF European Cup.
Σε παιχνίδι που έγινε στο Βελένχε της Σλοβενίας η Ανόρθωσις έχασε από την τοπική ομάδα με 27-21(13-11 ημίχρονο) και έτσι το φετινό μας ταξίδι τελείωσε στους 16 του θεσμού.
Συγχαρητήρια σε όσους απαρτίζουν την ομάδα, για άλλη μια φορά μας κάνατε περήφανους με την αξιοπρεπές παρουσία σας και τη διαφήμιση του ονόματος μας σε όλη την Ευρώπη. Πάμε τώρα για το νταμπλ στις εγχώριες διοργανώσεις!
ΜΟΝΟ ΚΟΡΥΦΗ!