Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος του τμήματος Χάντμπολ της ομάδας μας, Ανδρέας Ανδρέου, έκανε κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας μας να στηρίξει την προσπάθεια των χειροσφαιριστών μας στον τελικό κυπέλλου απέναντι στον Παρνασσό που θα διεξαχθεί την Πέμπτη 30/03 στις 20:00 στο “Ελευθερία”.
Πιο κάτω η ανάρτηση:
Ανόρθωση χωρίς οπαδούς δεν είναι Ανόρθωση. Αύριο όλοι εκεί, η ομάδα σας χρειάζεται
