Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΠήρε το διπλό η ομάδα μας μέσα στο Τσίρειο απέναντι στην Καρμιώτισσα κερδίζοντας με 1-2.
Σκόρερ για την Ανόρθωση ο Αντωνιάδης στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου και ο Αντονίν στο 71ο λεπτό. Το γκολ για την Καρμιώτισσα σημείωσε στο 79 ο Αντωνίου με αυτογκόλ.
Πιο κάτω τα στιγμιότυπα: