Το μουσείο της Ανόρθωσης που βρίσκεται κάτω από το Νότιο πέταλο του Αντώνης Παπαδόπουλος θα είναι ανοιχτό και φέτος πριν από κάθε εντός έδρας αγώνα της ομάδας μας.
Όπως και πέρσι έτσι και φέτος, στο μουσείο θα βρίσκεται και ένας παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας. Στη φετινή περίοδο η αρχή γίνεται από τον Γιώτη Εγκωμίτη.
Πιο κάτω η ενημέρωση από τον Σύλλογο:
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Ανόρθωσις Αμμοχώστου είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι κατά τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο, το μουσείο μας θα ανοίγει τις πόρτες του πριν από τον κάθε εντός έδρας αγώνα της ποδοσφαιρικής μας ομάδας με την παρουσία προσκεκλημένων παλαιμάχων ποδοσφαιριστών μας, όπως και στην περσινή περίοδο.
Για τον πρώτο αγώνα της φετινής περιόδου, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19/8 στις 20:00, το μουσείο θα λειτουργήσει από τις 18:00 μέχρι τις 19:30 με προσκεκλημένο τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή μας Γιώτη Εγκωμίτη.