Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΣυμπληρώνονται φέτος πενήντα χρόνια (24/10/1973) από την κατάκτηση του Πανελλήνιου Πανεπαρχιακού πρωταθλήματος (αήττητη) όπου η Ομάδα κέρδισε τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της A’ Eθνικής κατηγορίας.
H Aνόρθωση είναι η μοναδική ομάδα που αγωνίστηκε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του 1974
Η Ομάδα μας θα αγωνιστεί στον αγώνα του SUPER CUP με επετειακή φανέλα «1973 -2023 50 ΧΡΟΝΙΑ»
Λεζάντα: Φάση από τον αγώνα Ανόρθωσης – Αναγέννησης Καρδίτσας 3-0 (15-8, 15-10, 15-7) στην πρεμιέρα του Πανεπαρχιακού πρωταθλήματος στις 20.10.1973. Ο Άγγελος Αγγελίδης επιχειρεί καρφί. Τη φάση παρακολουθούν από αριστερά Βάσος Χριστοδούλου, Πανίκος Θεοχάρους, Δημήτρης Χατζηδημητρίου, Γιαννάκης Ιωάννου.