Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΠριν το ντέρμπι με την Ομόνοια, ο πρόεδρος της ομάδας μας, Ανδρέας Σάντης μίλησε με τους ποδοσφαιριστές στα αποδυτήρια και τους έταξε πριμ.
Οι ποδοσφαιριστές κατάφεραν να πάρουν το τρίποντο με 2-0 και έτσι θα πάρουν το πριμ νίκης που τους έταξε ο πρόεδρος.
Ανεξαρτήτου του πριμ όλοι στην ομάδα χρειάζονταν τη νίκη για πολλούς λόγους και αυτό φάνηκε και στους πανηγυρισμούς της ομάδας μετά τα γκολ αλλά και στο τέλος του αγώνα.