Δεν έγινε Sold Out από την προπώληση και έτσι τα ταμεία του γηπέδου στο Δασάκι θα ανοίξουν σήμερα στις 15:30 για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος της ομάδας μας που σταθερά στο συγκεκριμένο γήπεδο αγοράζουν πολλοί εισιτήριο από τα ταμεία.
Να πούμε ότι sold out είναι η ανατολική κερκίδα και διαθέσιμα εισιτήρια (1100) απέμειναν μόνο για το νότιο πέταλο. Ο κόσμος σήμερα αναμένεται να φτάσει τις 3000 και θα δώσει σημαντικές βοήθειες στην ομάδα έτσι ώστε να πάρει το πολύ σημαντικό τρίποντο!