Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΑνάρτηση στο νέο κοινωνικό της δίκτυο έκανε η Ανόρθωσις, με τον πρόεδρο να ειναι αγκαλιά με τον Τεχέρα.
Λογικά και μεσα από τις πληροφορίες που έχουμε οι δύο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία για ανανέωση της συνεργασίας τους.
Πιο κάτω η ανάρτηση:
https://www.threads.net/@anorthosisfc.official/post/C1Mt3GSKQde/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==