Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔιαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του ποδοσφαιριστή της ομάδας μας, Τσίκο Μπάνζα, στην κάμερα της Cablenet αμέσως μετά το τέλος του αγώνα απέναντι στον Οθέλλο.
Πιο κάτω οι δηλώσεις:
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το τρίποντο. Οι οδηγίες του προπονητή μου ήταν να πιέζω ψηλά για να μην μπορεί να ανέβει η αντίπαλη ομάδα. Μετά έκανα αυτό που ξέρω. Ευχαριστώ.