Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΑνακοίνωση εξέδωσε η ομάδα μας για όσους θα πάνε στο σημερινό ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ στο ΓΣΠ.
Ενόψει του σημερινού αγώνα της ομάδας με τον ΑΠΟΕΛ, ενημερώνουμε πως οι είσοδοι για τη βόρεια κερκίδα που φιλοξενεί τους οπαδούς μας θα ανοίξουν στις 15:00. Καλείται το κοινό να προσέλθει έγκαιρα στο γήπεδο προς αποφυγή ταλαιπωρίας καθώς θα γίνεται αυστηρός έλεγχος στις εισόδους.