Μέσω ενημέρωσης της η Ανόρθωσις πληροφόρησε τον κόσμο ότι θα ανοίξουν ταμεία στο ΓΣΠ για τον αγώνα Κυπέλλου απέναντι στην Ομόνοια 29Μ που αρχίζει σήμερα στις 19:00.
Πιο κάτω η ενημέρωση:
Ενημερώνουμε πως στις 17:30 θα ανοίξουν ταμεία για τον κόσμο της Ανόρθωσης στο ΓΣΠ. Διαθέσιμη κερκίδα η Νότια.