Για ακόμα μια φορά ο κόσμος της Ανόρθωσης δείχνει τον δρόμο!
Μπορεί να είναι γιορτές, μπορεί πολλοί να έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις, μπορεί πολλοί την επόμενη να εργάζονται αλλά όπως δείχνει η προπώληση το καθήκον μας καλεί και ο κόσμος ανταποκρίνεται!
Ήδη τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν σε ανατολική και δυτική άνω διάζωμα και για το κάτω διάζωμα δυτικής κινούνται σε διψήφια νούμερα. Ο Ναός για άλλη μια φορά θα είναι γεμάτος με τον κόσμο να σπρώχνει την Ανόρθωση σε ακόμα μια σημαντική νίκη αύριο απέναντι στην Καρμιώτισσα.
Η νίκη επιβάλλεται να έρθει πάση θυσία για να πάμε το ερχόμενο Σάββατο 06/01 στο ΓΣΠ να παίξουμε το ντέρμπι κορυφής απέναντι στον ΑΠΟΕΛ.
Όσοι δεν προμηθεύτηκαν εισιτήρια μπορούν να το κάνουν και σήμερα από το anotickets.com.