Το βραβείο του πολυτιμότερου ποδοσφαιριστή Ιανουαρίου παρέλαβε ο Άντερσον Κορέια. Μαζί με το βραβείο ο Κορέια παρέλαβε και το έπαθλο των €200 που αποφάσισε να δωρίσει στο Καραϊσκάκειο Ίδρυμα / Karaiskakio Foundation.
Συγχαρητήρια να πούμε στον Άντερσον για το μήνυμα που έστειλε μέσα από την ανάρτηση του.
Πιο κάτω η ανάρτηση του:
Δεν είναι η καλύτερη στιγμή για να γιορτάσουμε κάτι, αλλά ευχαριστώ τους οπαδούς που ψήφισαν. Πιστεύω ότι θα ανατρέψουμε τα δεδομένα το συντομότερο δυνατό και θα γιορτάσουμε ξανά όλοι μαζί.