Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜεγάλη νίκη με 0-2, στην έδρα της Ομόνοιας έκανε η Κ19 της Ανόρθωσης στην 16η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Τα γκολ για την ομάδα μας σημείωσαν ο Παναγιώτης Μάρκου στο 39 και ο Γιώργος Ιωάννου στο 45+5.
Πλέον μετά την σημερινή νίκη η Ανόρθωσις έπιασε την Ομόνοια στην 2η θέση με 33 βαθμούς, ενώ η Πάφος είναι στην κορυφή με 43.
Πιο κάτω η ομιλία του προπονητή της ομάδας προς τους ποδοσφαιριστές μετά τον αγώνα: