Καλύτερη από την Ομόνοια ήταν η ομάδα μας στο ντέρμπι του ΓΣΠ και δίκαια βρίσκετε μπροστά στο σκορ με το πέρας του πρώτου ημιχρόνου.
Στο πρώτο 10λεπτο η Ανόρθωσις μπήκε πολύ δυνατά και απείλησε την Ομόνοια παίζοντας συνέχεια στο τρίτο του αντιπάλου της. Στη συνέχεια η Ομόνοια ισορρόπησε λίγο το παιχνίδι όμως αυτή που βρήκε τον τρόπο να σκοράρει ήταν η ομάδα μας στο 41′ με το σουτ του Μακούν.
Πιο κάτω τα στατιστικά:
