Στο όριο ήταν χθες οι Καστέλ και Τιουνέ οι οποίοι δέχθηκαν κίτρινη και θα πρέπει να απουσιάσουν σε ένα από τα επόμενα δύο παιχνίδια. Το ίδιο ισχύει και για τον Ουαγκέ ο οποίος αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη-κόκκινη.
Θυμίζουμε ότι στο επόμενο παιχνίδι με τον Απόλλωνα την ερχόμενη τετάρτη απών με κάρτες θα είναι ο Ουαρίς. Το μεθεπόμενο παιχνίδι της ομάδας μας είναι αυτό απέναντι στην ΑΕΚ για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας.