Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΑνακοινώθηκε η εντεκάδα και η αποστολή της ομάδας μας για αγώνα απέναντι στην Ομόνοια για την 2η αγωνιστική της Β’ φάσης του πρωταθλήματος, που ξεκινά στις 20:30 στο ΓΣΠ.
Εντεκάδα:
Αρμπολέδα, Ουαγκέ, Κάργας, Μαρμούκ, Κορέια, Ιωάννου, Τεχέρα, Περέα, Φερέιρα, Τσίκο και Καστέλ
Οι ποδοσφαιριστές που είναι στον πάγκο:
Μιχαήλ, Κεραυνός, Μακούν, Κορρέα, Αντωνίου, Αρτυματάς, Χρυσοστόμου, Τιουνέ, Παρούτης, Μουσοντά, Τζουλίου και Γκασάμα