“ANORTHOSIS GERMANY – WE ARE FROM FAMAGUSTA”

anorthosis-germany-we-are-from-famagusta Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Δύο Ανορθωσιάτες οι οποίοι σπουδάζουν στο Μάιντς της Γερμανίας, βρέθηκαν στο χθεσινό παιχνίδι του EURO ανάμεσα στην Πορτογαλία και τη Σλοβενία που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο της Άιντραχτ στη Φρανκφούρτη.

Και τα δύο παιδιά είναι κάτοχοι season ticket, παρόλο που ζουν στη Γερμανία και μόνο σε 3-4 παιχνίδια καταφέρνουν να βρίσκονται στο “Αντώνης Παπαδόπουλος”.

Το κασκόλ “ANORTHOSIS GERMANY – WE ARE FROM FAMAGUSTA” έγινε και τα δύο παιδιά με κάθε ευκαιρία εξηγούν στους Γερμανούς την κατάσταση της χώρας μας, της πόλης μας αλλά και της ομάδας μας.

Πιο κάτω οι φωτογραφίες:

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους