Στο ισόπαλο 2-2 έληξε το τελευταίο φιλικό της Ανόρθωσης

sto-isopalo-2-2-elixe-to-teleftaio-filiko-tis-anorthosis Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Στο ισόπαλο 2-2 τελείωσε ο φιλικός αγώνας απέναντι στην Νέα Σαλαμίνα στο Στάδιο Αμμόχωστος-Επιστροφή.

Το φιλικό ξεκίνησαν οι:
Ζίβκοβιτς, Κονσεϊσάο, Κίκο, Μλάτζοβιτς, Χρυσόπουλος, Μουκάπι, Αρτυματάς, Χρυσοστόμου, Ρόγκουλιτς, Γούλερι, Λόπες

Το πρώτο γκολ ήρθε μετά από σέντρα του Κίκο, στο 37ο λεπτό, από αριστερά και τον Γούλερι να καρφώνει με κεφάλια τα δίκτυα του Μελισσά.

Το δεύτερο γκολ ήρθε 2 λεπτά αργότερα μετά από το κλέψιμο του Χρυσοστόμου στο κέντρο ο Λόπες έδωσε στον Γούλερι ο οποίος έκανε το 0-2 για την Ανόρθωση.

Η Σαλαμίνα μείωσε αρχικά στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, ενώ η ισοφάριση έγινε στο 76ο λεπτό.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους