Το πρώτο φιλικό προετοιμασίας σε Ελληνικό έδαφος έδωσε ψες η ομάδα Χειροσφαίρισης του Συλλόγου μας με αντίπαλο τον Ιωνικό Νέας Φιλαδέλφειας με τελικό αποτέλεσμα 22-21 για τους γηπεδούχους.
Η ομάδα μας προηγήθηκε στο ημίχρονο με 12-9 και στο δεύτερο ημίχρονο ο προπονητής της Ανόρθωσης, Μάριος Ευσταθιάδης, έκανε πολλές αλλαγές χρησιμοποιώντας όλους τους παίκτες που έχουνε ταξιδέψει με την αποστολή.
Επόμενο φιλικό σήμερα Τρίτη 10, Σεπτεμβρίου με την ΑΕΚ Αθηνών.