Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔιαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του Κώστα Σταμούλη μετά την ήττα της ομάδας μας στο ΓΣΠ από το ΑΠΟΕΛ.
Πιο κάτω οι δηλώσεις:
Είχαμε δυνατότητες για το παιχνίδι. Μας στοίχησε η κόκκινη δυστυχώς. Παλέψαμε μέχρι το τέλος, πάμε για το επόμενο παιχνίδι. Παίζουμε πρώτα για τον κόσμο και μας στεναχωρούν οι ήττες. Να ξέρει ότι προσπαθούμε για το καλύτερο.