Σταμούλης: “Μας στοίχησε η κόκκινη δυστυχώς”

stamoulis-mas-stoichise-i-kokkini-dystychos Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Διαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του Κώστα Σταμούλη μετά την ήττα της ομάδας μας στο ΓΣΠ από το ΑΠΟΕΛ.

Πιο κάτω οι δηλώσεις:

Είχαμε δυνατότητες για το παιχνίδι. Μας στοίχησε η κόκκινη δυστυχώς. Παλέψαμε μέχρι το τέλος, πάμε για το επόμενο παιχνίδι. Παίζουμε πρώτα για τον κόσμο και μας στεναχωρούν οι ήττες. Να ξέρει ότι προσπαθούμε για το καλύτερο.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους