Καμορανέζι: “Έπρεπε να αποδείξουμε κάτι”

kamoranezi-eprepe-na-apodeixoume-kati Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Διαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του προπονητή της ομάδας μας Μάουρο Καμορανέζι μετά τη νίκη με 2-0 επί της Ομόνοιας στο ΓΣΠ.

Πιο κάτω οι δηλώσεις:

Είμαι πολύ ευχαριστημένος για το σημερινό αποτέλεσμα και τους ποδοσφαιριστές. Τα τελευταία ματς δεν πήραμε τα αποτελέσματα που θέλαμε, τώρα χρειαζόμαστε ξεκούραση για τη συνέχεια. Το δεύτερο τέρμα ήταν πολύ σημαντικό, όχι μόνο για το αποτέλεσμα γιατί στα τελευταία δύο ματς αρχίζαμε το β’ ημίχρονο χωρίς να ήμασταν συγκεντρωμένοι. Έπρεπε να αποδείξουμε κάτι. Είχαμε απέναντι μας μία καλή ομάδα με ποιοτικούς παίκτες. Νομίζω σήμερα οι παίκτες απέδειξαν κάτι, να είναι πιο συγκεντρωμένοι. Ελπίζω να μας δώσει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια. Το συζητήσαμε την προηγούμενη εβδομάδα, θέλαμε ένταση στο ματς μας. Παίξαμε με καρδιά απέναντι στην Ομόνοια

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους