Τέλος τα εισιτήρια για τον πρώτο αγώνα της μπασκετικής μας ομάδας στο Final 4 του Κυπέλλου.
Δυστυχώς, τα 300 εισιτήρια ήταν ελάχιστα για τον μεγάλο κόσμο της ομάδας μας, ο οποίος θα στηρίξει το βράδυ της Πέμπτης τις προσπάθειες της ομάδας μας για πρόκριση στον τελικό.
Αντίπαλος ο φορμαρισμένος ΑΠΟΕΛ στο κλειστό, “Τάσος Παπαδόπουλος – Ελευθερία”.