Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΟδηγίες για όσους βρεθούν στο “Ελευθερία” έδωσε η μπασκετική μας ομάδα για τον αυριανό ημιτελικό με τον ΑΠΟΕΛ.
Πιο κάτω η ανάρτηση:
Οι οπαδοί της ομάδας μας που θα παρευρεθούν στον αυριανό ημιτελικό παρακαλούμε όπως χρησιμοποιήσουν για την μετάβαση τους την οδό Λυκαβηττού και σταθμεύσουν τα οχήματα τους στο χώρο στάθμευσης πίσω από την κερκίδα “ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ”.