Με το ‘φτωχό’ 0-1 η ομάδα μας πήρε την πρώτη της νίκη φέτος απέναντι στην Καρμιώτισσα κάνοντας έτσι το 3 στα 3 στην Β΄ φάση του πρωταθλήματος.
Με την νίκη της η Ανόρθωσις έφτασε στους 46 βαθμούς, 13 περισσότερους από τον 2ο Εθνικό.
Ανόρθωσις:
Παναγή Σ., Γκαρσία, Αρτυματάς Κ., Κίκο, Κάργας Ι., Ρόγκουλιτς, Παρούτης (Θεοδώρου 69′), Κριχόβιακ (Γκιούρτσο 58′), Σταμούλης Κ., Κονσεϊσάο (Χρυσόπουλος 90′), Τεϊσέιρα
Αναπληρωματικοί: Θεοδώρου Δ., Σπόλιαριτς Μ., Χρυσόπουλος Ι., Χαραλάμπους Σ., Γκιούρτσο Α., Μλάντοβιτς Β., Ιωάννου Γ., Χαραλάμπους Ε
Καρμιώτισσα:
Ενδεκάδα: Επάσι Μπόκα Ντ., Αντωνίου Μ (Χριστοφόρου 80′), Χότσκο (Ανδρέου 77′), Νεοφύτου Α (Ματθαίου 87′), Κοβάσεβιτς Β., Ντελμίρο, Τσουκαλάς Σ., Καμπετσής, Αρτυματάς Π (Μαλόουν 77′), Άμπαλο (Μπάμπα 77′), Γιούσης Χ.
Αναπληρωματικοί: Σπολιαρίτης Α., Γεντές Σ., Μαλόουν Δ., Στογιάνοβιτς Λ., Παντέλη Σ., Χριστοφόρου Κ., Ανδρέου Π., Εγγλέζου Ν., Ματθαίου Ν., Βρίκκης Α., Μπάμπα Ι.
Κίτρινες: Αντωνίου 25′, Αρτυματάς Π 45’+1 / Σταμούλης 23′, Κριχόβιακ 45’+1, Κίκο 83′
Σκορ: 0 – 1 (Γκιούρτσο 86′)
Τα στατιστικά:
