Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜόλις σε 5 μέρες από την έναρξη της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας, 500 Ανορθωσιάτες έκλεισαν ήδη θέση στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” για τη νέα σεζόν.
Παροτρύνουμε όλοι φίλους, γνωστούς και συγγενείς είτε για να ανανεώσουν είτε για να αγοράσουν νέο διαρκείας, έτσι ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να απεμπλακεί από το εμπάργκο και να κάνει μεταγραφές.
Είμαστε στο 10% του στόχου των 5000 διαρκείας που έβαλε η διοίκηση.
ΕΓΩ – ΕΣΥ – ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Η ΚΑΘΕ ΘΕΣΗ ΧΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΑΝΟΡΘΩΣΗ
Περισσότερες πληροφορίες για τα διαρκείας εδώ:
https://foinikasnews.com/2025/05/ego-esy-oloi-mazi-i-kathe-thesi-chtizei-tin-nea-anorthosi/