Μακρίδης: “θα καταφέρουμε να βάλουμε το βαγόνι στις ράγες του”

makridis-tha-kataferoume-na-valoume-to-vagoni-stis-rages-tou Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Ο νέος τεχνικός διευθυντής της ομάδας μας, Απόστολος Μακρίδης, μίλησε στον Supersport 104.

Για τον Χοακίν Γκόμεθ: «Μπορώ να επιβεβαιώσω μόνο για οτιδήποτε προκύπτουν υπογραφές. Ούτε για προπονητή, ούτε για παίκτες. Απασχολεί όμως και είναι ψηλά στη λίστα. Αρκετά δημοσιεύματα ευσταθούν και κάποια όχι. Κανείς ποδοσφαιριστής δεν έκλεισε ακόμη. Πρέπει πρώτα να μιλήσουμε με το υφιστάμενο ρόστερ και μαζί με τον συνεργάτη μου τον Χάρη έχουμε μιλήσει σχεδόν με όλους, σε κάποιους θα γίνει μια διόρθωση στο θέμα των απολαβών (αφήνοντας να νοηθεί ότι θα γίνει μείωση για να μπορεί η ομάδα να επιβιώσει)».

Για το μπάτζετ και αν μίλησε με τους παίκτες, κυρίως με τους Κύπριους: «Δεν μπορώ να πω, αλλά θα είναι πιο χαμηλό από πέρσι. Με όλους μιλήσαμε. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα διότι είναι προσγειωμένοι ως άνθρωποι και κατανοούν. Αξίζει να μείνουν, είναι ισορροπημένοι και το πιο σημαντικό είναι ότι είναι Ανορθωσιάτες. Με χαροποίησε που έχουν όνειρα και φιλοδοξίες, ξέρουν τι πρέπει να γίνει και είναι πολλά θετικά τα μηνύματα που πήρα από τους Κύπριους, είναι στα πόδια τους η μπάλα».

Για τον Τάντι και τον Γκάμπριελ: «Με τον Τάντι ναι κάναμε συζήτησης, με τον Γκάμπριελ ακούγονται διάφορα, μπορεί να ανακατεύονται και διάφοροι ατζέντηδες».

Ακολούθως είπε: «Πρέπει να βιαστούμε, αλλά ο πιο μεγάλος στόχος είναι να φύγει και η ομάδα από το εμπάργκο, δεν γνωρίζουμε με τις προσφυγές τι θα γίνει. Πάμε καλά, δουλεύουμε σωστά, η Ανόρθωση είναι μεγάλη ομάδα, το βλέπεις το αισθάνεσαι, πιστεύω πάμε καλά. Ήταν εύκολο για μένα να αποφασίσω, μου αρέσουν τα δύσκολα, είμαι φύσει πολεμιστής και είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα να παλέψουμε με όλους τους άλλους για να ξαναβρεθεί εκεί που της αξίζει, η ομάδα. Πάλι θα κληθεί ο κόσμος να βοηθήσει. Αυτό που με συγκινεί είναι η απίστευτη σύνδεση του κόσμου με την ομάδα. Από παππού σε εγγονό και γιο. Πάλι θα υπάρχουν δυσκολίες, είμαι κουρασμένος, αλλά αισιόδοξος και θα καταφέρουμε να βάλουμε το βαγόνι στις ράγες του. Μακροπρόθεσμα είναι η οικονομική επιβίωση ο στόχος μας. Να γίνει ένα πλάνο για να φύγει από αυτό το… μνημόνιο ο κόσμος και να στοχεύσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Είναι πολύ βαριά η φανέλα».

Καταληκτικά επιβεβαίωσε ότι η ομάδα θα πάει στην Πτολεμαΐδα για το βασικό μέρος της προετοιμασίας της και ότι θα πραγματοποιηθούν φιλικά με Λάρισα και Κηφισιά.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους